loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ حتی به بوی تو حساسم,    دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی زیباترین,    دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی تو کنارم باشی,  &nb

حسین بازدید : 37 جمعه 19 مهر 1398


,   
,    دانلود اهنگ حتی به بوی تو حساسم
,    دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی زیباترین
,    دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی تو کنارم باشی
,    اهنگ فریبرز مشتاقی زیباترین
,    فریبرز مشتاقی بیا نزدیکتر
,    زیباترین فریبرز مشتاقی
,    حواسم پیش چشماته مهدی کوهی
,    دانلود اهنگ زیباترینم

 

دوشت داشتنی ترین زیبای رو زمین من عاشق همین احساسم
باور کن به جون تو رو تار موی تو حتی به بوی تو حساسم
زیباترین من حرف از عاشقی بزن با من قدم بزن تو رویا
من عاشقت شدم حس میکنم خودم دیوونه تر شدم این روزا

 

دانلود آهنگ جدید فریبرز مشتاقی زیباترین

حواسم پیش چشماته فداته دست من نیست
جز تو تویه این دنیا کسی تو قلب من نیست
من که با یه نکاه تو پای چشای تو ایستادم
فکرشو نکنی که بتونی بری یه روز از یادم
تو که حال منو احوال دل منو میفهمی
من تمام وجودم و بود و نبودم بهت دادم

 

http://ahangestan.in

دانلود با کیفیت ۳۲۰







برچسب ها دانلود اهنگ حتی به بوی تو حساسم دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی زیباترین دانلود آهنگ فریبرز مشتاقی تو کنارم باشی اهنگ فریبرز مشتاقی زیباترین فریبرز مشتاقی بیا نزدیکتر زیباترین فریبرز مشتاقی حواسم پیش چشماته مهدی کوهی دانلود اهنگ زیباترینم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب