loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من از خدامه,    به من نگاه کن علی عبدالمالکی 320,    دانلود آهنگ من از خدامه بمونی کنارم ریمیکس, &

حسین بازدید : 31 سه شنبه 23 مهر 1398



,   
,    دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من از خدامه
,    به من نگاه کن علی عبدالمالکی 320
,    دانلود آهنگ من از خدامه بمونی کنارم ریمیکس
,    دانلود مستقیم اهنگ من از خدامه مهستی
,    دانلود اهنگ من از خدامه بمونی کنارم منکه بجز تو کسیو ندارم
,    دانلود آهنگ من از خدامه بمونی کنارم شادمهر
,    دانلود آهنگ من از خدامه بکشم نازتو علی عبدالمالکی
,    متن آهنگ من از خدامه مهستی
,    دانلود اهنگ من از خدامه که بمونی کنارم

https://tiktaraneh.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%B9%D9%84%DB%8C-%D8%B9%D8%A8%D8%AF%D8%A7%D9%84%D9%85%D8%A7%D9%84%DA%A9%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D9%86%D8%A7%D9%85-%D8%A8%D9%87-%D9%85%D9%86-%D9%86%DA%AF%D8%A7%D9%87-%DA%A9%D9%86/

متن آهنگ علی عبدالمالکی به نام به من نگاه کن :

به من نگاه کن
واسه یه لحظه
نگات به صدتا
آسمون میرزه
من از خدامه
بکشم نازتو
تا بشنوم یک
لحظه آوازتو
من از خدامه

بمونی کنارم
من که به جز تو
کسیو ندارم
من از خدامه
که نباشه دوری
فقط دلم میخواد
بگی چه جوری
من از خدامه
که یه روز دعامون
بره تو آسمون
پیش خدامون

به عشق اینکه
بعد اون همه درد
خدا یه بار
نگاهی هم به ما کرد
به من نگاه کن
واسه یه لحظه
نگات به صدتا
آسمون میرزه
من از خدامه
بکشم نازتو
تا بشنوم یک
لحظه آوازتو
من از خدامه

بمونی کنارم
من که به جز تو
کسیو ندارم
من از خدامه
که نباشه دوری
فقط دلم میخواد
بگی چه جوری
من از خدامه
که یه روز دعامون
بره تو آسمون
پیش خدامون
به عشق اینکه
بعد اون همه درد
خدا یه بار
نگاهی هم به ما کرد

 

 

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128

دانلود آهنگ با لینک مستقیم | کیفیت 128 - با حجم 4.14 مگابایت

دانلود آهنگ علی عبدالمالکی به نام به من نگاه کن

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ علی عبدالمالکی من از خدامه به من نگاه کن علی عبدالمالکی 320 دانلود آهنگ من از خدامه بمونی کنارم ریمیکس دانلود مستقیم اهنگ من از خدامه مهستی دانلود اهنگ من از خدامه بمونی کنارم منکه بجز تو کسیو ندارم دانلود آهنگ من از خدامه بمونی کنارم شادمهر دانلود آهنگ من از خدامه بکشم نازتو علی عبدالمالکی متن آهنگ من از خدامه مهستی دانلود اهنگ من از خدامه که بمونی کنارم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب