loading...

موزیک خفن

,    اهنگ شیرازی کجو به کجان,    دانلود آهنگ چراغ نفتی دلم به پت پت افتاد,    دانلود آهنگهای حسن صفری,    دانلود آهنگ کجو به کجان, &nbs

حسین بازدید : 1861 چهارشنبه 01 آبان 1398


,    اهنگ شیرازی کجو به کجان
,    دانلود آهنگ چراغ نفتی دلم به پت پت افتاد
,    دانلود آهنگهای حسن صفری
,    دانلود آهنگ کجو به کجان
,    دانلود اهنگ شیرازی من نفهمیدم کج به کجاست
,    زیر درخت گل غزل میخوندم حسن صفری
,    دانلود آهنگ شیرازی من نفهمیدم
,    دانلود آهنگ شیرازی غمگین
,    دانلود آهنگ شیراز من

,   

 

 

زیر درخت گل غزل می­خوندم

غم عالم از دل می­تکوندم

 

کسی وُیساده بود واگوش به کارُم

هی سُرید و تُرید نِشس کنارُم

 

من نفهمیدم کُجُو به کُجان نقل کُجان ای دل غافل

 

زبونُم زیر شا بیت غزل موند

دیدم گُرُمپ گُرُمپ قلبُمه لرزند

 

چراغ نفتی دِلُم به پِت پِت افتاد

دیدم بجون من شور و فِت افتاد

 

باز نفهمیدم کُجُو به کُجان نقل کُجان ای دل غافل

http://fars.irib.ir







برچسب ها اهنگ شیرازی کجو به کجان دانلود آهنگ چراغ نفتی دلم به پت پت افتاد دانلود آهنگهای حسن صفری دانلود آهنگ کجو به کجان دانلود اهنگ شیرازی من نفهمیدم کج به کجاست زیر درخت گل غزل میخوندم حسن صفری دانلود آهنگ شیرازی من نفهمیدم دانلود آهنگ شیرازی غمگین دانلود آهنگ شیراز من
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب