loading...

موزیک خفن

وای وای وای وای وای وای پس تو کوجای پس چرا نیمیای تو که منو میخوای وای وای وای وایسادم تا بیای اگه که نیمیای بگو تا ما بیایم تو که منو کاشتی رفتی  تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم به جز من یکی دیگ

حسین بازدید : 206 شنبه 04 آبان 1398

وای وای وای وای وای وای

پس تو کوجای پس چرا نیمیای

تو که منو میخوای وای وای وای

وایسادم تا بیای اگه که نیمیای

بگو تا ما بیایم تو که منو کاشتی رفتی

 

تنها گذاشتی رفتی دروغ نگم به جز من

یکی دیگه داشتی رفتی من که تو رو کاشتم رفتم

تنها گذاشتم رفتم دروغ نگم به جز تو

یکی دیگه داشتم رفتم

http://nakaman.org/

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ جدید وای وای پس چرا نمیای دانلود موزیک ویدیو پس تو کجایی از شاهین s2 دانلود آهنگ پس تو کجایی دانلود آهنگ شاهین s2 وایسا اهنگ شاهین استو ببین کارادا موزیک ویدیو شاهین اس تو وای وای دانلود اهنگ شاهین اس تو به نام عشق اصفهانی متن آهنگ پس تو کجای شاهین s2 دانلود اهنگ پس تو کجایی حالا که تنهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب