loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ جدایی بابک جهانبخش,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش سکوت,    دانلود اهنگ زندگی بابک جهانبخش,    دانلود آهنگ

حسین بازدید : 353 یکشنبه 05 آبان 1398


,   
,    دانلود آهنگ جدایی بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش سکوت
,    دانلود اهنگ زندگی بابک جهانبخش
,    دانلود آهنگ بابک جهانبخش تو کجایی
,    آهنگ جدید بابک جهانبخش زندگی من
,    چقد یهو عوض شدی بگو چرا
,    آلبوم خاص بابک جهانبخش
,    بابک جهانبخش kojaei
,    دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش صدای عشق


,   
,   

http://sakhamusic.ir/babak-jahanbakhsh-called-mesle-hame/

ساده بود برات بگی این آخرین فرصت منه

نگاه آدما که تعنه میزنه دلم رو میشکنه

دل بریدی و نگاه خسته منو ندیدی و

بدون من هنوز ادامه میدی و ادامه میدی و

تو هم شدی برام مثل همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جدایی و

تمومه هر چی بوده بین ما

چقد یهو عوض شدی بگو چرا

++++++++++

چطور دلت اومد نگاهتو بگیری از نگاه من

بگو آخه چی بوده اشتباه من چیه گناه من

چطور بهت بگم تا وقتی که نمی رسه به تو صدام

روزای خوب دیگه تموم شدن برام

چقد تو رو بخوام

تو هم شدی برام مثل همه

دلم ازت پره یه عالمه

تو این روزا تو زندگیم فقط غمه

بد عادتی شده جدایی و

تمومه هر چی بوده بین ما

چقد یهو عوض شدی بگو چرا

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320







برچسب ها دانلود آهنگ جدایی بابک جهانبخش دانلود آهنگ بابک جهانبخش سکوت دانلود اهنگ زندگی بابک جهانبخش دانلود آهنگ بابک جهانبخش تو کجایی آهنگ جدید بابک جهانبخش زندگی من چقد یهو عوض شدی بگو چرا آلبوم خاص بابک جهانبخش بابک جهانبخش kojaei دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش صدای عشق
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب