loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ مسعود دلجو,    دانلود اهنگ مسعود دلجو حالم از همه بهتره,    دانلود اهنگ مسعود دلجو منو بیاد بیار,    مسعود دلجو نفس نفس تصو

حسین بازدید : 319 یکشنبه 12 خرداد 1398


,    دانلود آهنگ مسعود دلجو
,    دانلود اهنگ مسعود دلجو حالم از همه بهتره
,    دانلود اهنگ مسعود دلجو منو بیاد بیار
,    مسعود دلجو نفس نفس تصویری
,    دانلود موزیک ویدیو مسعود دلجو منو به یاد بیار
,    اهنگ مسعود دلجو حال من از همه بهتره
,    متن آهنگ نفس نفس مسعود دلجو
,    دانلود آهنگ نفس نفس به تو نزدیک میشم
,    آهنگ نفس نفس بازی نکن با دلم نفس

,   

متن آهنگ مسعود دلجو نفس نفس

نفس نفس به تو نزدیک میشم و نمیبینی
چشام که مال خودم نیست گریه هام بی اراده س

توو اتاق سرد من هُرم گرمای تو هست
روی ساز من هنوز رد دستای تو هست
توو سکوت پاک تو همه حرفای تو هست

فکر تو حتی یه روز نمیذاره راحتم
نگرانی واسه تو شده دیگه عادتم
اما با خیال تو با تو در نهایتم
نفس نفس به تو نزدیک میشمو نمیبینی
تو روبرومی و اما حسمو نمیبینی
این عشقی که به تو دارم
نیست یک عشق زمینی

دانلود آهنگ مسعود دلجو به نام نفس نفس


چشام که مال خودم نیست گریه هام بی اراده س
خیال من میگی نیستی قلب من میگه اون هست
مثل یه بچه شدم که پُره ترسه از بن بست

فکر تو حتی یه روز نمیذاره راحتم
نگرانی واسه تو شده دیگه عادتم
اما با خیال تو با تو در نهایتم

 

 


 

http://ava2music.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ مسعود دلجو دانلود اهنگ مسعود دلجو حالم از همه بهتره دانلود اهنگ مسعود دلجو منو بیاد بیار مسعود دلجو نفس نفس تصویری دانلود موزیک ویدیو مسعود دلجو منو به یاد بیار اهنگ مسعود دلجو حال من از همه بهتره متن آهنگ نفس نفس مسعود دلجو دانلود آهنگ نفس نفس به تو نزدیک میشم آهنگ نفس نفس بازی نکن با دلم نفس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب