loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ هنوز عادت به جدایی نکردم,    هنوز عادت به تنهایی ندارم مرتضی پاشایی,    هنوز عادت به جدایی نکردم واسه اینه که میبینی از تو میخونم, &n

حسین بازدید : 195 یکشنبه 05 آبان 1398


,    دانلود اهنگ هنوز عادت به جدایی نکردم
,    هنوز عادت به تنهایی ندارم مرتضی پاشایی
,    هنوز عادت به جدایی نکردم واسه اینه که میبینی از تو میخونم
,    دانلود تیتراژ پایانی سریال شیدایی با صدای علی لهراسبی
,    متن آهنگ شیدایی علی لهراسبی
,    من به تنهایی بعد از تو عادت ندارم علی یاسینی
,    دانلود اهنگ علی لهراسبی و مرتضی پاشایی
,    دانلود بهترین اهنگهای علی لهراسبی

,   

https://nicmusic.net/1395/09/baroon-2/

 

میزنه دوباره بارون توی این خیابون سرد

دوباره هق هق و گریه باز جای خالیتو پر کرد

یاد اون روزا می افتم این مسیرو با تو رفتم

پره از هر اتفاقه تموم روزای هفته م

به نبودنت عادت نکردم هنوز

این مسیر و خیابونا رو هر روز

تموم خاطرات رفته م زیر و رو شد

قلب من با یه درد تازه روبرو شد

خیسه چشام از گریه … تر کرده

اونی که ترکم کرد می خوام که برگرده

بی چتر زیر بارون بدجوری دلگیرم

طاقت نمیارم من بی تو میمیرم

انگار من و این بارون دلتنگتیم دوتامون

رد میشن از جلو چشمام تموم خاطراتمون

بی تو میرم این راهو هر ثانیشم تلخه

قدمام دیگه آهستس عادت کرده بی وقفه

 

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 ) دانلود آهنگ - ( کیفیت خوب 128 )







برچسب ها دانلود اهنگ هنوز عادت به جدایی نکردم هنوز عادت به تنهایی ندارم مرتضی پاشایی هنوز عادت به جدایی نکردم واسه اینه که میبینی از تو میخونم دانلود تیتراژ پایانی سریال شیدایی با صدای علی لهراسبی متن آهنگ شیدایی علی لهراسبی من به تنهایی بعد از تو عادت ندارم علی یاسینی دانلود اهنگ علی لهراسبی و مرتضی پاشایی دانلود بهترین اهنگهای علی لهراسبی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب