loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ اگه عشق یعنی تو نباشی,    دانلود اهنگ من هستم,    رو عشق من حساب کن همیشه,    متن اهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه,&nbs

حسین بازدید : 23 شنبه 11 آبان 1398


,    دانلود اهنگ اگه عشق یعنی تو نباشی
,    دانلود اهنگ من هستم
,    رو عشق من حساب کن همیشه
,    متن اهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه
,    دانلود آهنگ من هستم بابک جهانبخش 320
,    دانلود آهنگ من هستم بابک جهانبخش با لینک مستقیم
,    غمت نباشه من هستم
,    دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش
,    متن آهنگ من هستم بابک جهانبخش
,   

http://pop-music.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D8%AC%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%A7%D8%A8%DA%A9-%D8%AC%D9%87%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D9%86%D8%A7%D9%85-%D9%85%D9%86-%D9%87%D8%B3%D8%AA%D9%85

اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه من هستم
پیدا نکردی کسی رو که با تو هم صدا شه من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم

♫♫♫♫♫♫

اگه عشق یعنی تو نباشی و فکر کنم هستی من هستم
نگرانت شم با اینکه عمری منو شکستی من هستم
اگه دیدی که زندگی با تو راه نیومد من هستم
واسه عشق من کلی سال بعد دل تو لک زد من هستم
من هستم من هستم
رو عشق من حساب کن همیشه آدم از عشقش که خسته نمیشه
تنها من رو تو ذهنت نگه دار تا تو بخوای من هستم
نزدیک من باشی نباشی غرق سکوت شی یا که صداشی هرگز نمیگم به تو خدانگهدار
تا تو بخوای من هستم آی من هستم

 

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.40 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش بنام من هستم







برچسب ها دانلود اهنگ اگه عشق یعنی تو نباشی دانلود اهنگ من هستم رو عشق من حساب کن همیشه متن اهنگ اگه از دنیا دلت گرفته غمت نباشه دانلود آهنگ من هستم بابک جهانبخش 320 دانلود آهنگ من هستم بابک جهانبخش با لینک مستقیم غمت نباشه من هستم دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش متن آهنگ من هستم بابک جهانبخش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب