loading...

موزیک خفن

  میخونه مثل باد ولگرد تنهایی دنیامو عوض کرد من اشتباه کردم تو بردی هیچ وقت نمیگم دیگه برگرد میخوام این و که از تو بگذرم بی معرفت فقط زخمی که به قلبم زدی در زد بی معرفت چرا واقعا درست شدی مثل آه

حسین بازدید : 27 پنجشنبه 16 آبان 1398

 

میخونه مثل باد ولگرد تنهایی دنیامو عوض کرد
من اشتباه کردم تو بردی هیچ وقت نمیگم دیگه برگرد
میخوام این و که از تو بگذرم بی معرفت فقط زخمی که به قلبم زدی در زد بی معرفت
چرا واقعا درست شدی مثل آهن خودت این و بگو با من نمی تونم بفهمم
نه این بارم نمیگم که دوست دارم دیگه این بار نمیزارم که بشکونی تو قلبم

http://tabamusic.com/

 

دیگه جز این که تصویرت نباشه تو سرم یا این که سایتم برداری از دور و برم
نمیخوام چیزی از تو نمیخوام چیزی از تو
فراموش کن چی تو دلت داری دروغ میگی
میگی دوسم داری برو راحت این روزا تکراری برن یادم
چرا واقعا درست شدی مثل آهن خودت این و بگو با من نمی تونم بفهمم
نه این بارم نمیگم که دوست دارم دیگه این بار نمیزارم که بشکونی تو قلبم
♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫ ♫

 

 

 

پخش آنلاین







برچسب ها دانلود اهنگ فقط بگو چرا بی معرفت حالا برو بی معرفت دانلود اهنگ حالا برو بی معرفت متنفرم ازت دانلود اهنگ دودره باز شدی ولی خودت ضرر میکنی برو دیگ بی معرفت متنفرم ازت دانلود اهنگ شایان شایگان دودره باز شدی اهنگ بي معرفت دانلود آهنگ شایان شایگان معجزه موزیک ویدیو بی معرفت مسعود صادقلو
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب