loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ mp3 محلی عاشقم عاشقم,    دانلود اهنگ mp3 عاشقم مجنونو دیوونه تو,    اهنگ mp3 عاشقم عاشقم مجنونو دیوونه تو اسیرم اسیرم,    د

حسین بازدید : 333 پنجشنبه 05 دی 1398



,    دانلود آهنگ mp3 محلی عاشقم عاشقم
,    دانلود اهنگ mp3 عاشقم مجنونو دیوونه تو
,    اهنگ mp3 عاشقم عاشقم مجنونو دیوونه تو اسیرم اسیرم
,    دانلود اهنگ mp3 خدایا خدایا عاشقم مجنون دیونه تو
,    آهنگ mp3 عاشقم عاشقم مجنونو دیوونه تو
,    اهنگ mp3 عاشقم و وفادارم به عهد تو دلدارم
,    دانلود اهنگ mp3 عاشقمو وفادارم به عهد تو دلدارم
,    عاشقم عاشقم مجنون دیونه تو
,    اهنگ mp3 فرهادم تو شیرین تویی از گل بهتری ن جون من فدای تو
,    دانلود موزیک محلی صوتی mp3
,   

 

متن آهنگ عاشقم و وفادارم به عهد تو دلدارم

خدایا خدایا عاشقم عاشقم مجنون و دیوونه ی تو

اسیرم  اسیرم اسیر بند عشق تو

عاشقم و وفادارم به عهد تو دل دارم

برای دیدن تو شب و روز رو میشمارم

فرهادم تو شیرین تویی از گل بهترین

جون من فدای تو فدای وفای تو

میمیرم از دوری چشمون خمار تو

خدایا خدایا تنگ دل واسه ی دیدن چشات

واسه ی زل بزنم توی نگات

سمگ نزن به شیشه ی دل من که میشکنه

خونه دل تو خونه ی امید منه

فرهادم تو شیرین تویی از گل بهترین

جون من فدای تو فدای وفای تو

میمیرم از دوری چشمون خمار تو

عاشقم مجنون و دیوونه ی تو اسیرم اسیر بند عشق تو

عاشقم و وفادارم به عهد تو دل دارم

برای دیدن تو شب و روز رو میشمارم

https://melodybaz.com

 








برچسب ها دانلود آهنگ mp3 محلی عاشقم عاشقم دانلود اهنگ mp3 عاشقم مجنونو دیوونه تو اهنگ mp3 عاشقم عاشقم مجنونو دیوونه تو اسیرم اسیرم دانلود اهنگ mp3 خدایا خدایا عاشقم مجنون دیونه تو آهنگ mp3 عاشقم عاشقم مجنونو دیوونه تو اهنگ mp3 عاشقم و وفادارم به عهد تو دلدارم دانلود اهنگ mp3 عاشقمو وفادارم به عهد تو دلدارم عاشقم عاشقم مجنون دیونه تو اهنگ mp3 فرهادم تو شیرین تویی از گل بهتری ن جون من فدای تو دانلود موزیک محلی صوتی mp3
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب