loading...

موزیک خفن

از عشق تو گفتی عاشقت شدم من بر خودم شکفتمو شقایقت شدم من از عشق تا گفتم دل بریدی از من پیغام دلم را چرا نشنیدی تو از من پیغام دلم را چرا نشنیدی تو از من این دوست داشتن تو شب نخفتن تو از عشق گفتن

حسین بازدید : 17 یکشنبه 21 اردیبهشت 1399

از عشق تو گفتی عاشقت شدم من

بر خودم شکفتمو شقایقت شدم من

از عشق تا گفتم دل بریدی از من

پیغام دلم را چرا نشنیدی تو از من

پیغام دلم را چرا نشنیدی تو از من

این دوست داشتن تو شب نخفتن تو

از عشق گفتن تو والا همه حرفه

عاشق شدن تو دل تپیدن تو

رنگ پریدن تو والا همه حرفه

عشق منی تو عمر منی تو

نکنه که از من دل بکنی تو


عشق منی تو عمر منی تو

نکنه که از من دل بکنی تو

به چشمای قشنگت میاد دلشکنی تو

به جام بلورت دلم سنگ نزنی تو

به چشمای قشنگت میاد دلشکنی تو

به جام بلورت دلم سنگ نزنی تو

این دوست داشتن تو شب نخفتن تو

از عشق گفتن تو والا همه حرفه

عاشق شدن تو دل تپیدن تو

رنگ پریدن تو والا همه حرفه

دانلود آهنگ







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب