loading...

موزیک خفن

,    ,    متن آهنگ چشم مشکی من,    اهنگ چشم مشکی از علیرضا آریانفر,    متن اهنگ شاد چشم مشکی,    متن اهنگ چشم مشکی حامد پهلان

حسین بازدید : 17 جمعه 27 دی 1398


,   
,    متن آهنگ چشم مشکی من
,    اهنگ چشم مشکی از علیرضا آریانفر
,    متن اهنگ شاد چشم مشکی
,    متن اهنگ چشم مشکی حامد پهلان
,    متن اهنگ چشم مشکی سینا درخشنده
,    آهنگ چشم مشکی حامد پهلان
,    موزیک ویدیو چشم مشکی سینا درخشنده
,    اهنگ چشم عسلی
,    اهنگ با چشم
,    متن آهنگ
,   

♩♪♬چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم ♩♪♬
♩♪♬هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم♩♪♬
♩♪♬چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم ♩♪♬
♩♪♬هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم♩♪♬

 

آهنگ سینا درخشنده چشم مشکی

برای مشاهده متن آهنگ به ادامه مطلب مراجعه بفرمایید

متن آهنگ چشم مشکی از سینا درخشنده

♩♪♬یه شبم که ماهشو گم کرده 
تو آسمونا دنبالش میگرده
♩♪♬یه چیزی بهش بگید برگرده 
دست من نیست که دلش از سنگه
♩♪♬چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم 
هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم
♩♪♬چشم مشکیه با اون چشاش اومده و شده شاه دلم 
هی واسم ناز میکنه نازشو من میخرم







برچسب ها متن آهنگ چشم مشکی من اهنگ چشم مشکی از علیرضا آریانفر متن اهنگ شاد چشم مشکی متن اهنگ چشم مشکی حامد پهلان متن اهنگ چشم مشکی سینا درخشنده آهنگ چشم مشکی حامد پهلان موزیک ویدیو چشم مشکی سینا درخشنده اهنگ چشم عسلی اهنگ با چشم متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب