loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی ,کد آهنگ پیشواز mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی با لینک مستقیم,دانلود ریمیکس mp3 دل

حسین بازدید : 29 سه شنبه 01 بهمن 1398

دانلود آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی ,کد آهنگ پیشواز mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی با لینک مستقیم,دانلود ریمیکس mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ محلی,متن آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی , mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ با کیفیت اصلی mp3 دل من از پویا یزدانی 6732,Download music,دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی 6732,دانلود آهنگ زیبای mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود اهنگ قدیمی mp3 دل من از پویا یزدانی,دانلود آهنگ mp3 mp3 دل من از پویا یزدانی ,دانلود آهنگ جدید,تکست آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی ,متن آهنگ,دانلود آهنگ بیکلام mp3 دل من از پویا یزدانی,

 

 

 

بذار بگم خط بکشی زیر تموم گریه ها

نگی چه سخته عاشقی تو همه ترانه ها

همون غریبه دلی که قاصدک شد واسه من

همون پریشون شبم که واسه پر زده شب واسه غم

حالا شده یه غریبه تو واژه های بی کسی

شده واسم یه رهگذر تو جاده ی بی کسی

یه بار دل غمگین من تو این قمار بی کسی 

گریه نکن نگو چرا تو هم بهش نمیرسی …..

دانلود آهنگ mp3

منبع ناکامان

 







برچسب ها دانلود آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی کد آهنگ پیشواز mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی با لینک مستقیم دانلود ریمیکس mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ دانلود آهنگ محلی متن آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ با کیفیت اصلی mp3 دل من از پویا یزدانی 6732 Download music دانلود آهنگ جدید mp3 دل من از پویا یزدانی 6732 دانلود آهنگ زیبای mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود اهنگ قدیمی mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ mp3 mp3 دل من از پویا یزدانی دانلود آهنگ جدید تکست آهنگ mp3 دل من از پویا یزدانی متن آهنگ دانلود آهنگ بیکلام mp3 دل من از پویا یزدانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب