loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه روی موهات تو دستای منه,    اهنگ mp3 جدید محسن یگانه دیره,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه,  &nb

حسین بازدید : 171 چهارشنبه 09 بهمن 1398


,   


,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه روی موهات تو دستای منه
,    اهنگ mp3 جدید محسن یگانه دیره
,    دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 جدید محسن یگانه وابستگی
,    محسن یگانه موهات
,    دانلود آهنگ mp3 جدید محسن یگانه خستم
,    اهنگ mp3 محسن یگانه دیره
,    آهنگ mp3 موهات محسن یگانه
,    دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه برای عروسی
,    Download music Mohsen Yegane

متن ترانه محسن یگانه به نام موهات

دلتنگت میشم
بکش دست نوازش رو سرم
پیشم بشین درد دلاتو میخرم
میشم پناهت غصه هات
مال خودم با من مدارا کن که بد عاشق شدم
چشمات قرارم رو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
لب تر کن ببین دنیارو میریزم به پات سرکن با من که جونمو میدم برات
کار دلم دلتنگی دستاتو کم داره یه حسی که نمیتونم بگم
چشمات قرارمو گرفت از من به من رحم کن بهم خیره نشو اصلا
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه
موهات رنگ دنیای منه روی موهات رد دستای منه تو میتونی منو آرومم کنی
من نبضم با لبخند تو میزنه

nex1music.ir

 

دانلود آهنگ با کیفیت اصلی







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه روی موهات تو دستای منه اهنگ mp3 جدید محسن یگانه دیره دانلود آهنگ mp3 محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 جدید محسن یگانه وابستگی محسن یگانه موهات دانلود آهنگ mp3 جدید محسن یگانه خستم اهنگ mp3 محسن یگانه دیره آهنگ mp3 موهات محسن یگانه دانلود اهنگ mp3 محسن یگانه برای عروسی Download music Mohsen Yegane
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب