loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان هر شب,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان آتش,    اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه,    دانلود آهنگ امیر حسین آرما

حسین بازدید : 19 یکشنبه 27 بهمن 1398

,    دانلود اهنگ امیر حسین ارمان هر شب
,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان آتش
,    اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه
,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان مثل یک خواب
,    دانلود آهنگ امیرحسین آرمان به سوی تو
,    دانلود اهنگ های امیر حسین ارمان در ممنوعه
,    دانلود آهنگ امیرحسین آرمان بنام آتش
,    دانلود آهنگ امیر حسین آرمان شاد
,    دانلود آهنگ ترفند امیرحسین آرمان
,    دانلود اهنگ

 

 

 

به سوی تو به شوق روی تو به طرف کوی تو
سپیده دم آیم مگر تو را جویم بگو کجایی
نشان تو گه از زمین گاهی ز آسمان جویم
ببین چه بی پروا ره تو می پویم بگو کجایی
کی رود رخ ماهت از نظرم نظرم
به غیر نامت کی نام دگر ببرم
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی
یک دم از خیال من نمیروی ای غزال من
دگر چه پرسی ز حال من
تا هستم من اسیر موی توام به آرزوی توام
اگر تو را جویم حدیث دل گویم بگو کجایی
به دست تو دادم دل پریشانم دگر چه خواهی
فتاده‌ام از پا بگو که از جانم دگر چه خواهی

 

 







برچسب ها دانلود اهنگ امیر حسین ارمان هر شب دانلود آهنگ امیر حسین آرمان آتش اهنگ امیر حسین ارمان در ممنوعه دانلود آهنگ امیر حسین آرمان مثل یک خواب دانلود آهنگ امیرحسین آرمان به سوی تو دانلود اهنگ های امیر حسین ارمان در ممنوعه دانلود آهنگ امیرحسین آرمان بنام آتش دانلود آهنگ امیر حسین آرمان شاد دانلود آهنگ ترفند امیرحسین آرمان دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب