loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 شاید تو ندونی ولی باعثشی,    دانلود آهنگ mp3 آرون افشار دلشوره,    آرون افشار خط و نشان ریمیکس,    بی من نتوانی این خط

حسین بازدید : 27 دوشنبه 28 بهمن 1398


,    دانلود اهنگ mp3 شاید تو ندونی ولی باعثشی
,    دانلود آهنگ mp3 آرون افشار دلشوره
,    آرون افشار خط و نشان ریمیکس
,    بی من نتوانی این خط و نشان ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 های آرون افشار
,    دانلود اهنگ mp3 ارون افشار
,    دانلود آهنگ mp3 آرون افشار طبیب ماهر
,    اهنگ mp3 بی من نتوانی این خط و نشانی ریمیکس
,    دانلود آهنگ mp3 جدید آرون افشار
,    دانلود اهنگ
,   

 

 

بی من نتوانی ، این خط و نشان

لبریزم از عشق آرامش جان!!

باران ببارد ، عجب حال خوشی…

شاید ندانی ولی باعثشی….

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کروس:

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم…

سرتو با قسمت ، با تقدیر درگیر شدم..

ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم!

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

با دل من جنگ نکن من که تسلیم توام….

تو که هر خوابی ببینی تعبیر توام….

زد هوایت به سرم دل بی قرار…

بی خبرم باز تمنای تو داره…

تو همان قصه ناگفته پنهان منی…

ساحل امنی و تو موج خروشان منی….

تو که نزدیکی به من حال عجیبیه تو دلم اگه بارون بباره….

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

کروس:

در دل من افتاده عشقت زمین گیر شدم…

سرتو با قسمت ، با تقدیر درگیر شدم..

ای بهونه زندگی بی تو من بیقرارم!

 

 

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 شاید تو ندونی ولی باعثشی دانلود آهنگ mp3 آرون افشار دلشوره آرون افشار خط و نشان ریمیکس بی من نتوانی این خط و نشان ریمیکس دانلود آهنگ mp3 های آرون افشار دانلود اهنگ mp3 ارون افشار دانلود آهنگ mp3 آرون افشار طبیب ماهر اهنگ mp3 بی من نتوانی این خط و نشانی ریمیکس دانلود آهنگ mp3 جدید آرون افشار دانلود اهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب