loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه,    سخته عاشق باشی ولی خودش ندونه,    دانلود اهنگ فاتح نورایی سخته دوسش داشته باشی,    دانلو

حسین بازدید : 31 یکشنبه 11 اسفند 1398


,    دانلود اهنگ سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه
,    سخته عاشق باشی ولی خودش ندونه
,    دانلود اهنگ فاتح نورایی سخته دوسش داشته باشی
,    دانلود اهنگ سخته به قربون چشاش بری
,    کلیپ سخته عاشق باشی
,    کلیپ سخته دوسش داشته باشی اما ندونه
,    دانلود اهنگ سخته عاشق باشی بگیرن عزیزتو
,    دانلود آهنگ سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه فاتح نورایی
,    دانلود آهنگ فاتح نورایی پنجره
,    دانلود آهنگ
,    
,   

دانلود آهنگ فاتح نورایی پنجره

 

متن آهنگ پنجره از فاتح نورایی

خیره میشه به کوچه ها پنجره ی اتاقم

خیره میشم به پنجره گریه میاد سراغم

چه بی بهونه اومدی چه بی بهونه رفتی

با اون چشای عاشقت منو نشونه رفتی

فاصله ها نمی تونن تو رو ازم بگیرن

باید روزای بدمون یکی یکی بمیرن

فک می کنم کنارمی به فکرتم شب و روز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

گذشته ها می گذرن و خاطره ها می مونه

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

فک می کنم کنارمی به فکرتم شب و روز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

گذشته ها می گذرن و خاطره ها می مونه

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

ترانه آهنگ پنجره از فاتح نورایی

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

فک می کنم کنارمی به فکرتم شب و روز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

پنجره ها هم می دونن که چشم به راتم هنوز

گذشته ها می گذرن و خاطره ها می مونه

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone

منو به تو تو رو به من دوباره می رسونه

mano be to to ro be man dobare miresone







برچسب ها دانلود اهنگ سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه سخته عاشق باشی ولی خودش ندونه دانلود اهنگ فاتح نورایی سخته دوسش داشته باشی دانلود اهنگ سخته به قربون چشاش بری کلیپ سخته عاشق باشی کلیپ سخته دوسش داشته باشی اما ندونه دانلود اهنگ سخته عاشق باشی بگیرن عزیزتو دانلود آهنگ سخته عاشق باشی ولی هیچکی ندونه فاتح نورایی دانلود آهنگ فاتح نورایی پنجره دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب