loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود آهنگ چیکار کنم برات,    متن آهنگ چیکار کنم برات بمرانی,    چیکار کنم برات بمرانی متن,    دانلود آهنگ گروه بم

حسین بازدید : 71 چهارشنبه 14 اسفند 1398


,   
,    دانلود آهنگ چیکار کنم برات
,    متن آهنگ چیکار کنم برات بمرانی
,    چیکار کنم برات بمرانی متن
,    دانلود آهنگ گروه بمرانی
,    دانلود جدیدترین آلبوم بمرانی
,    دانلود آهنگ سرمست بمرانی
,    چیکار کنم برات عزیز من
,    دانلود آهنگ خارجی بمرانی 320
,    دانلود آهنگ بمرانی مارموز
,    دانلود آهنگ
,   

 

گویند که شب تاریک است گویا که روز تاریکتر
گویا که گردن ما از تار مو باریکتر
گویند که سفره ی دل با صفای خویش بیارا
گویا که دل ندارد آن مرغ خوش صدا را
پس چیکار کنم برات چیکار کنم برات
چیکار کنم برات عزیز من چیکار کنم برات
بگو چیکار کنم برات چیکار کنم برات عزیز من
♫♫♫♫
گویند که عاشق تویی پس خویش به خاک و خون زن
گویند که هیزم خود بر آتش جنون زن
گویند که سربلند است عاشق به راه و قسطی
گویا که هیچ نباشد میلش به مال ز هستی
حالا چیکار کنم برات چیکار کنم برات
چیکار کنم برات عزیز من چیکار کنم برات
بگو چیکار کنم برات چیکار کنم برات عزیز من
چی کار کنم برات چی کار کنم برات
چی کار کنم برات عزیز من چی کار کنم برات
بگو چی کار کنم برات چی کار کنم برات عزیز من

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ چیکار کنم برات متن آهنگ چیکار کنم برات بمرانی چیکار کنم برات بمرانی متن دانلود آهنگ گروه بمرانی دانلود جدیدترین آلبوم بمرانی دانلود آهنگ سرمست بمرانی چیکار کنم برات عزیز من دانلود آهنگ خارجی بمرانی 320 دانلود آهنگ بمرانی مارموز دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب