loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی مرتضی جعفرزاده دانلود آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید متن آهنگ: بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی خدایا عاشقی

حسین بازدید : 489 چهارشنبه 14 اسفند 1398

دانلود آهنگ بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی مرتضی جعفرزاده

دانلود آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ:

بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی

خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهـــی

حال من موندمو این همه عکس یادگاری

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

آهای گل بی وفا منو کرده ای رها

 

به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده

بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی

خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهی

حال من موندمو این همه عکس یادگاری

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

بدون تو زندگی نداره هیچ صفایی

آهای گل بی وفا منو کردی رها

به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده

من اون شکسته بالم که دادشون به پرواز

به دنبال تو ای عشق میخونم شعر و آواز

آهای گل بی وفا منو کرده ای رها

به خاطر اون چشمات جوونیم شد فنا

آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی

من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی

 

 

لينک دانلود مستقيم

حجم:4.41مگابايت

 

 

 

 







برچسب ها دانلود آهنگ بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی مرتضی جعفرزاده دانلود آهنگ بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهـــی دانلود آهنگ بی وفایی کرده ای نمیبینی وفایی خدایا عاشقی کردم نداره دل گناهـــی آهای گل بی وفا منو کرده ای رها دانلود آهنگ آهای گل بی وفا منو کرده ای رها آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی دانلود آهنگ آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی آهنگ آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی آهای عشق قدیمی همبازی صمیمی مرتضی جعفرزاده من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی دانلود آهنگ من که برات میمیرم عشقمو نمیبینی حال من موندمو این همه عکس یادگاری دانلود آهنگ حال من موندمو این همه عکس یادگاری دانلود آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده متن آهنگ عشق قدیمی از مرتضی جعفرزاده فول آلبوم مرتضی جعفرزاده دانلود بهتین آهنگ مرتضی جعفرزاده
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب