loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ قاسم جبلی غروب پاییزه,    دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری,    دانلود اهنگ غروب پاییزه از اغاسی,    آهنگ غروب پاییزه آغاس

حسین بازدید : 204 شنبه 02 فروردین 1399


,    دانلود آهنگ قاسم جبلی غروب پاییزه
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری
,    دانلود اهنگ غروب پاییزه از اغاسی
,    آهنگ غروب پاییزه آغاسی
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه از نعمت الله آغاسی
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه ایرج مهدیان
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری mp3
,    دانلود آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه از آغاسی
,    دانلود آهنگ

 

 

متن آهنگ غروب پاییزه قاسم جبلی

───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

غروبِ پاییزه… دلم، غم انگیزه…●♪♫
چشمِ فلک؛ نم نم…●♪♫
اشک هاشو می ریزه●♪♫
ای آسمون من هم؛ دلم پره درده…●♪♫
مثلِ تو؛ غمگینه●♪♫
از زندگی، سرده●♪♫
جوونیـم؛ خزون شــده●♪♫
دلم، بی همـــزبون شــده●♪♫


عشق و امید و زندگی؛ نصیبِ این و اون شده●♪♫
پاییـــز؛ بــرام یک زندونه●♪♫
بعدِپاییز؛ زمستونه●♪♫
منم غروبِ پاییزم…!●♪♫
همیشه چشمم گریونه…●♪♫
کمتر ای مونسِ جان؛ بر منِ دیوانه بخند!●♪♫
که در این دشتِ جنون؛ عاقل و دیوانه یکیست!●♪♫

 

 

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)

 







برچسب ها دانلود آهنگ قاسم جبلی غروب پاییزه دانلود آهنگ غروب پاییزه جواد یساری دانلود اهنگ غروب پاییزه از اغاسی آهنگ غروب پاییزه آغاسی دانلود آهنگ غروب پاییزه از نعمت الله آغاسی دانلود آهنگ غروب پاییزه ایرج مهدیان دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری دانلود آهنگ غروب پاییزه عباس قادری mp3 دانلود آهنگ غروب پاییزه دلم غم انگیزه از آغاسی دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب