loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ سیاه رنگ شب شدم,    دانلود صدای رعدوبرق ترسناک,    دانلود رایگان صدای رعد و برق,    دانلود صدای رعد وبرق و طوفان, &nbs

حسین بازدید : 260 جمعه 15 فروردین 1399


,    دانلود اهنگ سیاه رنگ شب شدم
,    دانلود صدای رعدوبرق ترسناک
,    دانلود رایگان صدای رعد و برق
,    دانلود صدای رعد وبرق و طوفان
,    صوت رعد و برق
,    دانلود صدای بارش باران با رعد و برق
,    موسیقی بی کلام صدای باران و رعد و برق
,    دانلود آهنگ
,   

 

 

سیاه مثه شب تار دنیای بی تو بودن شوق رهایی ازشب منو توتو کشوندن

هزاران شب خداروقصم به کعبه دادم منی که بی نور عشق برگی تو دست بادم

دلم جزاین تمنا هیچی ازت نمی خواد ای بهترین آرزوخداتوروبه من داد

بی توتموم دنیام کویرخار وخس بود خیال با تو بودن برای من هوس بود

بیا و عاشم باش ای بهترین آرزو هرعشقی جز عشق تو برای من هوس

دلم جزاین تمنا هیچی ازت نمی خواد ای بهترین آرزوخداتوروبه من داد

 

دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود اهنگ سیاه رنگ شب شدم دانلود صدای رعدوبرق ترسناک دانلود رایگان صدای رعد و برق دانلود صدای رعد وبرق و طوفان صوت رعد و برق دانلود صدای بارش باران با رعد و برق موسیقی بی کلام صدای باران و رعد و برق دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب