loading...

موزیک خفن

دیگه میتونی بری تا همین حد کافیه خاطراتمون فقط این وسط اضافیهمن که هر چی داشتم پای چشمات دادم اول این بازی از نفس افتادمبغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته تا ته خط یادمه قول دا

حسین بازدید : 13 دوشنبه 18 فروردین 1399


دیگه میتونی بری تا همین حد کافیه
خاطراتمون فقط این وسط اضافیه
من که هر چی داشتم پای چشمات دادم
اول این بازی از نفس افتادم
بغض من باروته خنده هات کبریته
عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم
مگه حوا بودی که من آدم باشم
چیزی از گذشتمون جا نذاری واسم دیگه وقت رفتنه عشق بی احساسم
من که حال بدم با تو بهتر میشد تو رو که میدیدم خستگیم در میشد
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم
بغض من باروته خنده هات کبریته عشق دلگرمیمه عشق سرگرمیته
تا ته خط یادمه قول دادم باشم مگه حوا بودی که من آدم باشم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب