loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ مگه منو نمیخوای بنیامین,    متن اهنگ وای وای تنها شدم بگو کجای دنیایی,    ریمیکس کجای دنیای,    متن آهنگ کجای دنیایی از بنیامی

حسین بازدید : 67 جمعه 29 فروردین 1399


,    متن آهنگ مگه منو نمیخوای بنیامین
,    متن اهنگ وای وای تنها شدم بگو کجای دنیایی
,    ریمیکس کجای دنیای
,    متن آهنگ کجای دنیایی از بنیامین بهادری با کیفیت 320
,    متن اهنگ تنها شدم وای بنیامین
,    اهنگ بنیامین اهای تو
,    متن اهنگ بنیامین بهادری
,    متن اهنگ وای کجای دنیای چرا نمیای
,    آهنگ بنیامین عاشق شدم کاش ندونه
,    اهنگ بنیامین بهادری دوست دارم
,    آهنگ غمگین بنیامین
,    ریمیکس کجای دنیای بنیامین
,    زیباترین اهنگ بنیامین بهادری
,    متن آهنگ
,   


♪♭ هی تو پس کی دست منو میگیری ♬♫
♪♭ ای کاش قلبم صداش به تو می رسید و ♬♫
♪♭ تنها منو ، فردا منو ♬♫
♪♭ یادت نره منتظره چشام هنوز ♬♫
♪♭ بیایی ی روز یه روز آهای آی ♬♫
♪♭ تنها شدم وای ، تنها شدم وای ♬♫


♬♫ کجای دنیای کجای دنیای ♪♭
♬♫ چرا نمیای مگه منو نمیخوای ♪♭
♬♫ نیستی و خسته م و ♪♭ 
♬♫ به تو وابسته م و ♪♭
♬♫ کی میاد …. دست تو ♪♭
♬♫ که بگیره دستمو ♪♭
♬♫ رفتی و موندم و ♪♭
♬♫ هی واسه تو … خوندم و ♪♭







برچسب ها متن آهنگ مگه منو نمیخوای بنیامین متن اهنگ وای وای تنها شدم بگو کجای دنیایی ریمیکس کجای دنیای متن آهنگ کجای دنیایی از بنیامین بهادری با کیفیت 320 متن اهنگ تنها شدم وای بنیامین اهنگ بنیامین اهای تو متن اهنگ بنیامین بهادری متن اهنگ وای کجای دنیای چرا نمیای آهنگ بنیامین عاشق شدم کاش ندونه اهنگ بنیامین بهادری دوست دارم آهنگ غمگین بنیامین ریمیکس کجای دنیای بنیامین زیباترین اهنگ بنیامین بهادری متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب