loading...

موزیک خفن

,    متن اهنگ احساس تب دارم من,    متن آهنگ تب چشمای گیرای تو ای یار,    متن اهنگ سینا شعبانخانی حس من,    متن آهنگ سینا شعبانخانی ای یار ری

حسین بازدید : 25 جمعه 29 فروردین 1399

,    متن اهنگ احساس تب دارم من
,    متن آهنگ تب چشمای گیرای تو ای یار
,    متن اهنگ سینا شعبانخانی حس من
,    متن آهنگ سینا شعبانخانی ای یار ریمیکس
,    آهنگ سینا شعبانخانی حس من
,    ریمیکس اهنگ ای یار سینا شعبانخانی
,    سینا شعبانخانی هست و نیست
,    متن بهترین آهنگ سینا شعبانخانی
,    متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی عشق من
,    متن آهنگ

 Text  Music Sina Shabankhani Ey Yar  

وای عجب حال بدی احساس تب دارم من شبا بی خواب و بدون تو یه بیمارم من همه دیدن که دور از تو گرفتارم من تب دستاتو نفس هاتو که کم دارم من ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای

تکست آهنگ سینا شعبانخانی ای یار

من غیر از عشق تو عشقی ندارم در سر کی به روی شونه های تو بذارم من سر کی به شوق دیدنت من میشه چشمانم تر من به غیر از فکر تو فکری ندارم در سر ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای ای وای تب چشمای گیرای تو ای یار ای یار من محو تماشای تو ای یار ای یار من عشق تو در دل دارم ای یار ای یار دور از تو پریشونم من ای وای







برچسب ها متن اهنگ احساس تب دارم من متن آهنگ تب چشمای گیرای تو ای یار متن اهنگ سینا شعبانخانی حس من متن آهنگ سینا شعبانخانی ای یار ریمیکس آهنگ سینا شعبانخانی حس من ریمیکس اهنگ ای یار سینا شعبانخانی سینا شعبانخانی هست و نیست متن بهترین آهنگ سینا شعبانخانی متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی عشق من متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب