loading...

موزیک خفن

این تاپ تاپ به قلبم میزنه واسه عشق مونکه جز تو ندارم برای این دل یه مهموناین تاپ تاپ به قلبم میزنه واسه عشق مونکه جز تو ندارم برای این دل یه مهمونتو کجایی که ببینی من اسیرتم تو کجایی که بیبینی بی تو

حسین بازدید : 49 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399

این تاپ تاپ به قلبم میزنه واسه عشق مون
که جز تو ندارم برای این دل یه مهمون

این تاپ تاپ به قلبم میزنه واسه عشق مون
که جز تو ندارم برای این دل یه مهمون

تو کجایی که ببینی من اسیرتم


تو کجایی که بیبینی بی تو میمیرم
تو کجایی که ببینی من هر شب و روز
با فکر تو آروم میگیرم

تو کجایی که ببینی من اسیرتم
تو کجایی که بیبینی بی تو میمیرم
تو کجایی که ببینی من هر شب و روز
با فکر تو آروم میگیرم


بعد تو دیگه این دلم
نمیکنه به خدا ولم
دیگه خسته ام از این جدایی
همیشه بین ما فاصله تا خدا
نمی دونم چی بگم از این بی وفایی


بعد تو دیگه این دلم
نمیکنه به خدا ولم
دیگه خسته ام از این جدایی
همیشه بین ما فاصله تا خدا
نمی دونم چی بگم از این بی وفایی


من چرا باید عشق تو پنهون بکنم
خونه ی دلو بدون تو ویرون بکنم
تو کجایی که ببینی من هر شب و روز
با فکر تو آروم میگیرم


من چرا باید عشق تو پنهون بکنم
خونه ی دلو بدون تو ویرون بکنم
تو کجایی که ببینی من هر شب و روز
با فکر تو آروم میگیرم


این تاپ تاپ به قلبم میزنه واسه عشق مون
که جز تو ندارم برای این دل یه مهمون


بعد تو دیگه این دلم
نمیکنه به خدا ولم
دیگه خسته ام از این جدایی
همیشه بین ما فاصله تا خدا
نمی دونم چی بگم از این بی وفایی


بعد تو دیگه این دلم
نمیکنه به خدا ولم
دیگه خسته ام از این جدایی
همیشه بین ما فاصله تا خدا
نمی دونم چی بگم از این بی وفایی

من چرا باید عشق تو پنهون بکنم
خونه ی دلو بدون تو ویرون بکنم
تو کجایی که ببینی من هر شب و روز
با فکر تو آروم میگیرم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب