loading...

موزیک خفن

کوچه بالایی دختری میشینه که دلش مثله دل من عاشقه میگه با چشماش قدرمو میدونه میدونم که با دل من صادقه وقتی میشینم پای صحبتش حرفهای شیرینی داره من از اون چشماش میخونم که قلب مهربونی داره غنچه ی لباش

حسین بازدید : 1085 چهارشنبه 31 اردیبهشت 1399

کوچه بالایی دختری میشینه که دلش مثله دل من عاشقه

میگه با چشماش قدرمو میدونه میدونم که با دل من صادقه

وقتی میشینم پای صحبتش حرفهای شیرینی داره

من از اون چشماش میخونم که قلب مهربونی داره

غنچه ی لباش حالت چشماش روی محجبینی داره

کوچه بالایی دختری میشینه که دلش مثله دل من عاشقه

بالای چشمای خوشگلش ابروی کمونی داره

آهنگ ثریا از علی شیبانی

میگن اسمش ثریاست چشماش همرنگ دریاست

آره اسمش ثریاست تنش برگ گل یاس

آهنگ ثریا از علی شیبانی

وقتی صدای پاش میاد صدای خنده هاش میاد

نسیم سبزه زار میاد بوی گل بهار میاد

وقتی که از سفر میاد صدای زنگ در میاد

تو شب تار دل من اون مژده ی سحر میاد

اون مژده ی سحر میاد







برچسب ها متن اهنگ ثریا از جواد بابازاده متن آهنگ میگن اسمش ثریاست از شاهرخ متن آهنگ ارکستری میگن اسمش ثریاست متن آهنگ ثریا از حامد پهلان آهنگ شاد ثریا متن آهنگ ثریا علی شیبانی با کیفیت 320 متن اهنگ های پیمان عطایی متن اهنگ میگن اسمش که زهراست متن متن آهنگ میگن اسمش ثریاست آهنگ ترکی ثریا متن اهنگ عربی اقای علیزاده متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب