loading...

موزیک خفن

مهدی یراحی اسرار دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام اسرار Mehdi Yarrahi - Asrar متن ترانه مهدی یراحی به نام اسرار دوست دارم چقدر خنده ی بی چون و چراتو حرم نفساتو دوست

حسین بازدید : 23 دوشنبه 05 خرداد 1399

دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام اسرار

مهدی یراحی اسرار

دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام اسرار

Mehdi Yarrahi - Asrar

دانلود موزيک با کيفيت 320

دانلود موزيک با کيفيت 128

متن ترانه مهدی یراحی به نام اسرار

دوست دارم چقدر خنده ی بی چون و چراتو
حرم نفساتو
دوست دارم که آب از سر من بگذره با تو
بس نکن هواتو
بس نکن هواتو هوا بهتره با تو تو با من و
من یکسره با تو

http://www.najimusic.ir/%D8%A2%D9%87%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%87%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D8%B1/








برچسب ها Mehdi Yarrahi Asrar دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی بنام اسرار دانلود آهنگ مهدی یراحی بنام اسرار آهنگ مهدی یراحی اسرار مهدی یراحی اسرار دانلود آهنگ جدید مهدی یراحی مهدی یراحی آهنگ اسرار مهدی یراحی ناجی موزیک najimusic متن ترانه مهدی یراحی به نام اسرار
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب