loading...

موزیک خفن

دانلود موزیک ویدیو خط به خط علی بابا و سبحان عابد,ljk jvhkiHik\' [ndn,ljk Hik\' [ndn,دانلود آهنگ جدید خط به خط علی بابا و سبحان عابد بهمن ماه 1395,تکست آهنگ خط به

حسین بازدید : 73 چهارشنبه 27 بهمن 1395



متن آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد www.xni3e.ir
Lyrics Music Ali Baba Ft Sobhan Abed Khat Be Khat
متن آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد
ترانه و شعر آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد
شدم یه آدم سرد و بی حواس که دنباله ترحمه این غریبه هاست
شدم یه آدم دیوونه که تو خواب همش فقط میزنه حرفو تیک باهات
دیگه سراغمو نگیر خواهشا که خیس میشه با اشکم هر شب بالشم
اگه از تو هم هر کی پرسید و نسبت خواست بگو طرفدارشم

خط به خط , خط به خط مینویسم از غم برات از لبخندت بگیر تا اخم کردنات
از بی خوابیای شب تا نزدیک صبح از سرنوشتم از تقدیر تو
از جنگ سالروز بدونه تو از قسمای دروغه به جونه تو
از حلقه ی ستی که شد نشونه تو از دستایی که گره خورد به موی تو
از صدایی که چند ساله برا تو خوند از دار و نداری که فقط برا تو بود


از زندگیه رو هوام تو زیر زمین از زانوهایی که بعد تو خورد زمین
از موهای سفید رویه شقیقم دیگه نمیگم الان کجایی دقیقا
از برجکو دو سالو تنهایی از حرمت از توئه هر جایی
تکست آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد
بعد تو یه روز خوشی اصا ندیدم کجایی دقیقا کجایی عزیزم
بعد تو ندارم حسو حالشو مثله شبی که رفیقات بهم خندیدن
دیدی گفتم که نیستی پابند تو مثله آدم خو نبودی نامرد
اونروزا رو یادت بیار که الکی خوش بودیم منو تو با هم
شدم یه آدم سرد و بی حواس که دنباله ترحمه این غریبه هاست
شدم یه آدم دیوونه که تو خواب همش فقط میزنه حرفو تیک باهات
دیگه سراغمو نگیر خواهشا که خیس میشه با اشکم هر شب بالشم
اگه از تو هم هر کی پرسید و نسبت خواست بگو طرفدارشم
ببین خودمونیم اصلا آمارشو داری که چند ساله از تو مینویسم فقط
ببین تا حالا فکر کردی به اینکه یکی بخواد بگیره جوونیتو ازت
سرتو درد نیارم نرو تو بحثایی که بهمون ربط ندارن

این همه گفتمو گفتم تو چی شنیدی به جز سیگار تو دستت دیگه چی کشیدی
گوشیو دادی به اون که بگه مراقبه توئه نداریمو با داراییاش مقایسه کنه
تو میدونستی که چقدر من توو دارم چقدر فشار و بدبختی بود تو کارم
همیشه حرصه اینو خوردی که عادی ام پیاده بودم نداشتم کلاسه کاریم
الان افتخار اینو میدی یه دور بزنیم که ببینی چی میشه وقتی راه میرم
شدم یه آدم سرد و بی حواس که دنباله ترحمه این غریبه هاست
شدم یه آدم دیوونه که تو خواب همش فقط میزنه حرفو تیک باهات
دیگه سراغمو نگیر خواهشا که خیس میشه با اشکم هر شب بالشم
اگه از تو هم هر کی پرسید و نسبت خواست بگو طرفدارشم
**
منبع:
faratext.com







برچسب ها دانلود موزیک ویدیو خط به خط علی بابا و سبحان عابد ljk jvhkiHik' [ndn ljk Hik' [ndn دانلود آهنگ جدید خط به خط علی بابا و سبحان عابد بهمن ماه 1395 تکست آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد کد آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد دانلود ترانه خط به خط علی بابا و سبحان عابد دانلود آهنگ با لینک مستقیم خط به خط علی بابا و سبحان عابد متن آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد متن ترانه خط به خط علی بابا و سبحان عابد دانلود آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد دانلود آهنگ جدید خط به خط علی بابا و سبحان عابد کد موزیک خط به خط علی بابا و سبحان عابد کد پیشواز همراه اول خط به خط علی بابا و سبحان عابد کد آهنگ پیشواز ایرانسل خط به خط علی بابا و سبحان عابد دانلود آهنگ خط به خط علی بابا و سبحان عابد کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب