loading...

موزیک خفن

نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسه نامه ی آخرم رو با اشکام می نویسم نامه ی آخرم را با اشکام می نویسم دیواری از درد و غم دیواری از درد و غم رو قلب من تو ساختی قلب منو شکوندی با بی وفایی رفتی قلب

حسین بازدید : 17 شنبه 14 تیر 1399

نگاه بکن به چشمام به خاطر تو خیسه

نامه ی آخرم رو با اشکام می نویسم

نامه ی آخرم را با اشکام می نویسم

دیواری از درد و غم

دیواری از درد و غم رو قلب من تو ساختی

قلب منو شکوندی با بی وفایی رفتی

قلب منو شکوندی با بی وفایی رفتی

تف به تو ای روزگار

تف به تو ای روزگار با قلب من چه کردی

از دست تو بنالم یا از درد نامردی

از دست تو بنالم یا از درد نامردی

روزگار روزگار یه عمری با تو ساختم

مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم

مردی و نامردی رو با تو بودم شناختم

آتش زدی به قلبم آتش زدی به قلبم

دانلود آهنگ دیواری از درد و غم رو قلب من تو ساختی از علی براتی

آتیش بگیری از غم تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم

تمام زندگیمو کردی تو درد و ماتم

اوف به تو ای روزگار

اوف به تو ای روزگار با قلب من چه کردی

از دست تو بنالم یا از درد نامردی

از دست تو بنالم یا از درد نامردی

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب