loading...

موزیک خفن

شدم اسیر چشمونت مبینا شدم اسیر چشمونت مبینا تو رفتی و شدم بیمار و تنها تو رفتی و شدم بیمار و تنها بیا برگرد که میمیرم مبینا بیا برگرد که میمیرم مبینا مبینا تویی بانویم شب و روز از تو میگویم توی

حسین بازدید : 85 شنبه 28 تیر 1399

شدم اسیر چشمونت مبینا

شدم اسیر چشمونت مبینا

تو رفتی و شدم بیمار و تنها

تو رفتی و شدم بیمار و تنها

بیا برگرد که میمیرم مبینا

بیا برگرد که میمیرم مبینا

مبینا تویی بانویم شب و روز از تو میگویم

تویی یارم تویی جونم مبینا جان مبینا

مبینا جان مبینا

مبینا تویی بانویم شب و روز از تو میگویم

تویی یارم تویی جونم مبینا جان مبینا

مبینا جان مبینا مبینا جان مبینا

در انتظارتم اما تو نیستی

در انتظارتم اما تو نیستی

دانلود آهنگ شدم اسیر چشمونت مبینا از امیر باقری

چرا عهدو وفایم را شکستی

تو رفتی با رقیبونم نشستی

تو رفتی با رقیبونم نشستی

مبینا تویی بانویم شب و روز از تو میگویم

تویی یارم تویی جونم مبینا جان مبینا

مبینا جان مبینا

مبینا تویی بانویم شب و روز از تو میگویم

تویی یارم تویی جونم مبینا جان مبینا

مبینا جان مبینا مبینا جان مبینا

دانلود آهنگ با کیفیت 320







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب