loading...

موزیک خفن

دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزام عذابه دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزام عذابه بهار دل من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه بهار دل من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه

حسین بازدید : 147 شنبه 14 تیر 1399

دوباره شب شد و حالم خرابه

بدون تو شب و روزام عذابه

دوباره شب شد و حالم خرابه

بدون تو شب و روزام عذابه

بهار دل من بی تو خزونه

فلک نگیر رفیق من جوونه

بهار دل من بی تو خزونه

فلک نگیر رفیق من جوونه

فلک چه کرده با داداشی من

خراب کردی چرا نقاشی من

فلک چه کرده با داداشی من

خراب کردی چرا نقاشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من

یه روز تو آسومون عقابی داشتیم

همیشه منو اون یه خوابی داشتیم

یه روز تو آسومون عقابی داشتیم

همیشه منو اون یه خوابی داشتیم

چه کج مداری ای گلچین روزگار

حالا من موندمو با این دل زار

چه کج مداری ای گلچین روزگار

حالا من موندمو با این دل زار

فلک چه کرده با داداشی من

خراب کردی چرا نقاشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من

رفیق من چرا شدی از من جدا

رفیق من چرا شدی از من جدا

دانلود آهنگ فلک چه کرده با داداشی من از ابوالفضل حیدری

منو تنها نزار با این دردو غما

شکایت داره دل بازم از تو خدا

بزن سلامتی هرچه مرده

بریز ساقی دل من پره درده

بزن سلامتی هرچه مرده

بریز ساقی دل من پره درده

دنیا تباه شد از هرچی نامرده

دانلود آهنگ با کیفیت 128







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب