loading...

موزیک خفن

کد آهنگ خاطره آرش دولت آبادی,دانلود آهنگ با لینک مستقیم خاطره آرش دولت آبادی,دانلود موزیک ویدیو خاطره آرش دولت آبادی,دانلود آهنگ خاطره آرش دولت آبادی,کد پیشواز

حسین بازدید : 39 جمعه 29 بهمن 1395





متن آهنگ خاطره آرش دولت آبادی www.xni3e.ir
Lyrics Music Arash Dolatabadi Khatereh
متن آهنگ خاطره آرش دولت آبادی
ترانه و شعر آهنگ خاطره آرش دولت آبادی
همیشه گوشه ی قلبم یه جایی داری تو انگار میخوام پیداشه راهی که فراموشت کنم اینبار
چه روزایی که با فکرت به عکست خیره می مونم چه شبهایی به یاد تو با اشکو گریه میخونم
یه دریا خاطره دارم از اون روزای بی تکرار نداره انتهایی و نمیتونم کنم انکار
یه دریا خاطره دارم از اون روزای بی تکرار نداره انتهایی و نمیتونم کنم انکار
تکست آهنگ خاطره آرش دولت آبادی


واسه هر لحظه ی بی تو یه سال از عمر من کم شد جای خالیتو میدیدم
همه رویام پر پر شد , همه رویام پر پر شد , همه رویام پر پر شد
یه دریا خاطره دارم از اون روزای بی تکرار نداره انتهایی و نمیتونم کنم انکار
یه دریا خاطره دارم از اون روزای بی تکرار نداره انتهایی و نمیتونم کنم انکار
همیشه گوشه ی قلبم یه جایی داری تو انگار




http://www.faratext.com/







برچسب ها کد آهنگ خاطره آرش دولت آبادی دانلود آهنگ با لینک مستقیم خاطره آرش دولت آبادی دانلود موزیک ویدیو خاطره آرش دولت آبادی دانلود آهنگ خاطره آرش دولت آبادی کد پیشواز همراه اول خاطره آرش دولت آبادی ljk Hik' [ndn آهنگ خاطره آرش دولت آبادی دانلود آهنگ جدید خاطره آرش دولت آبادی کد موزیک خاطره آرش دولت آبادی تکست آهنگ خاطره آرش دولت آبادی متن آهنگ خاطره آرش دولت آبادی متن ترانه خاطره آرش دولت آبادی دانلود ترانه خاطره آرش دولت آبادی دانلود آهنگ خاطره آرش دولت آبادی کیفیت 320 کد آهنگ پیشواز ایرانسل خاطره آرش دولت آبادی ljk jvhkiHik' [ndn دانلود آهنگ جدید خاطره آرش دولت آبادی بهمن ماه 1395
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب