loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید سجاد سعیدی تب عشق Download New Music Sajjad Saeedi Tabe Eshgh آهنگ جدید سجاد سعیدی بنام تب عشق مست عاشق کش مستانه و دیوانه من گل من نازگل خانه ویرانه من متن آهنگ تب عشق از

حسین بازدید : 1 دوشنبه 16 فروردین 1400

دانلود آهنگ جدید سجاد سعیدی تب عشق

Download New Music Sajjad Saeedi Tabe Eshgh

آهنگ جدید سجاد سعیدی بنام تب عشق

مست عاشق کش مستانه و دیوانه من
گل من نازگل خانه ویرانه من

دانلود آهنگ جدید سجاد سعیدی تب عشق

متن آهنگ تب عشق از سجاد سعیدی

مست عاشق کش مستانه و دیوانه من
mst aashgh ksh mstanh o dioanh mn
گل من نازگل خانه ویرانه من
gl mn nazgl khanh oiranh mn
ای بلندای تو مجموعه زیباییها تب و تاب دل دیوانه و مستانه من
ai blndai to mjmoah zibaiyea tb o tab dl dioanh o mstanh mn
جان بگیرو مده و بوسه ببخش و مستان ای لب چون شکرت مستی جانانه من
jan bgiro mdh o bosh bbkhsh o mstan ai lb chon shkrt msti jananh mn
داد و بیداد ز سنگینی تنهایی من خم شده زیر فراقت به خدا شانه من
dad o bidad z sngini tnhaii mn khm shdh zir fraght bh khda shanh mn
رفتی و بی تو عشق تو فقط می پوسد شعر من دفتر من خانه و کاشانه من
rfti o bi to ashgh to fght mi posd shar mn dftr mn khanh o kashanh mn
ای کمند دل من زلف خم اندر خم تو خال بالای لبت دام من و دانه تو
ai kmnd dl mn zlf khm andr khm to khal balai lbt dam mn o danh to
جز غمت یار دگر نیست مرا تاب و توان یار نازک دل و دردانه و دیوانه من
jz ghmt iar dgr nist mra tab o toan iar nazk dl o drdanh o dioanh mn

ترانه آهنگ تب عشق از سجاد سعیدی

ای بلندای تو مجموعه زیباییها تب و تاب دل دیوانه و مستانه من
ai blndai to mjmoah zibaiyea tb o tab dl dioanh o mstanh mn
جان بگیرو مده و بوسه ببخش و مستان ای لب چون شکرت مستی جانانه من
jan bgiro mdh o bosh bbkhsh o mstan ai lb chon shkrt msti jananh mn
داد و بیداد ز سنگینی تنهایی من خم شده زیر فراقت به خدا شانه من
dad o bidad z sngini tnhaii mn khm shdh zir fraght bh khda shanh mn
رفتی و بی تو عشق تو فقط می پوسد شعر من دفتر من خانه و کاشانه من
rfti o bi to ashgh to fght mi posd shar mn dftr mn khanh o kashanh mn
ای کمند دل من زلف خم اندر خم تو خال بالای لبت دام من و دانه تو
ai kmnd dl mn zlf khm andr khm to khal balai lbt dam mn o danh to
جز غمت یار دگر نیست مرا تاب و توان یار نازک دل و دردانه و دیوانه من
jz ghmt iar dgr nist mra tab o toan iar nazk dl o drdanh o dioanh mn







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب