loading...

موزیک خفن

 لباتو غنچه نکن غنچه خجالت می کشهحیفه اون غنچۀ لب وا نشده بسته بشههر کسی با تو باشه پیر نمیشهآدم ازدیدن تو سیر نمیشههر کسی با تو باشه پیر نمیشهآدم ازدیدن تو سیر نمیشهوقتی که شونه به زلفت میکشنمیش

حسین بازدید : 179 دوشنبه 28 خرداد 1397

 لباتو غنچه نکن غنچه خجالت می کشه
حیفه اون غنچۀ لب وا نشده بسته بشه
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه
آدم ازدیدن تو سیر نمیشه
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه
آدم ازدیدن تو سیر نمیشه

وقتی که شونه به زلفت میکشن
میشه از شوق تو لرزون دل من


کی می خواد شونه به زلفت بکشه
نکنه بند دلم پاره بشه
اون دو تا چشم سیات واخ که چه شیطون و بلاست
اگه من عاشق شدم کار تو نیست کار خداست
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه

آدم ازدیدن تو سیر نمیشه
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه
آدم ازدیدن تو سیر نمیشه

سفره ی عقد تو آیینه و شعمدون نمی خواد
تو خودت مثل گلی گلهای الوون نمی خواد
از من اون چشم سیات رازی رو پنهون می کنه
می دونم عشق تو آخر من و مجنون می کنه
قد تو هیکل تو خوشکل همتا نداره
سرو شیراز که میگن این قد و بالا نداره
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه
آدم ازدیدن تو سیر نمیشه
هر کسی با تو باشه پیر نمیشه
آدم ازدیدن تو سیر نمیشه







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب