دانلود آهنگ سیاوش شمس هدیه ایرون

Download Music Siavash Shams Hedyeh Iroon

آهنگ سیاوش شمس بنام هدیه ایرون

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

دانلود آهنگ سیاوش شمس هدیه ایرون

 

متن آهنگ هدیه ایرون از سیاوش شمس

از اونور دنیا باز نامه رسیده چه عاشقونه عکسمو برام کشیده

گوشش نوشته تا ابد گرفتار با اهنگو ترانه هام تا صبح میمونه بیدار

با گونه های خیسم واسه اون مینویسم به اون وفادار به اون عزیزم

هدیه من به اون فقط ترانه هامه روزی که نامه هاش نیاد مرگ صدامه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

Hedyeh iroon ey zadeye roode karoon too havaye ghalbe man toyi ey hamkhoon

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

Jaye bosat rooye namehat shirine choon ke az delet miyad miyad be del mishine

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

Hedyeh iroon ey zadeye roode karoon too havaye ghalbe man toyi ey hamkhoon

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

Jaye bosat rooye namehat shirine choon ke az delet miyad miyad be del mishine

ترانه آهنگ هدیه ایرون از سیاوش شمس

با گونه های خیسم واسه اون مینویسم به اون وفادار به اون عزیزم

هدیه من به اون فقط ترانه هامه روزی که نامه هات نیاد مرگ صدامه

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

Hedyeh iroon ey zadeye roode karoon too havaye ghalbe man toyi ey hamkhoon

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

Jaye bosat rooye namehat shirine choon ke az delet miyad miyad be del mishine

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

Hedyeh iroon ey zadeye roode karoon too havaye ghalbe man toyi ey hamkhoon

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

Jaye bosat rooye namehat shirine choon ke az delet miyad miyad be del mishine

هدیه ایرون ای زاده رود کارون تو هوای قلب من نفس تویی ای همخون

Hedyeh iroon ey zadeye roode karoon too havaye ghalbe man toyi ey hamkhoon

جای بوست روی نامه هات شیرینه چون که از دلت میاد، میاد به دل میشینه

Jaye bosat rooye namehat shirine choon ke az delet miyad miyad be del mishine