دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی تو عزیزی
Download New Music Sina Shabankhani To Azizi

آهنگ سینا شعبانخانی بنام تو عزیزی

تو برای من خیلی عزیزی چرا اشکامو میریزی

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی تو عزیزی

 

متن آهنگ تو عزیزی از سینا شعبانخانی

از آخرین باری که تو رو دیدم
حالت چشمات تو خاطرمه

از ته قلبم توی هر لحظه
یاد تو باشم واسه من کمه

خاطره ساختیم کنار هم
حالا از اون روزا

چی مونده به جز غم
نمیشه تا همیشه فراموشم

تو برای من مثل یه خوابی
تو برای من احساس نابی

تو برای من خیلی عزیزی
To Baraye Man Kheyli Azizi

چرا اشکامو میریزی
Chera Ashkamo Mirizi

تو برای من مثل یه خوابی
تو برای من احساس نابی

تو برای من خیلی عزیزی
To Baraye Man Kheyli Azizi

چرا اشکامو میریزی
Chera Ashkamo Mirizi

ترانه آهنگ تو عزیزی از سینا شعبانخانی

آه از این دوری از این مهجوری
تا کی صبوری آه از این دوری

آه از این دوری از این مهجوری
تا کی صبوری آه از این دوری

تو برای من مثل یه خوابی
تو برای من احساس نابی

تو برای من خیلی عزیزی
To Baraye Man Kheyli Azizi

چرا اشکامو میریزی
Chera Ashkamo Mirizi

تو برای من مثل یه خوابی
تو برای من احساس نابی

تو برای من خیلی عزیزی
To Baraye Man Kheyli Azizi

چرا اشکامو میریزی
Chera Ashkamo Mirizi