loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود متن اهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,mp3  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دان

حسین بازدید : 119 دوشنبه 09 مهر 1397

دانلود آهنگ جدید,دانلود موزیک  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود متن اهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,mp3  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود موزیک جدید,دانلود بهترین آهنگها,دانلود ترانه  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود آهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,متن آهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود آهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست ریمیکس Remix,  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست اهنگ جدید,متن موزیک  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود آهنگ زیبا,دانلود آهنگ 97 ,کد آهنگ پیشواز ایرانسل  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود اهنگ ایرانی,دانلود رایگان اهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,تکست آهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,کد آوای انتظار همراه اول  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,دانلود آهنگ  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست کیفیت 320,کد آهنگ پیشواز همراه اول  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,Text Music & Download music,دانلود   مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,Download New Music,دانلود اهنگ گلچین شده,متن ترانه  مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست,Iranian Music,

 

http://www.vaiomusic.org

دانلود آهنگ جدید مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست

دانلود در دو کیفیت ۱۲۸ و ۳۲۰

دیس لاو” | تنظیم : علیرضا زنگی

Download music Mehrab And Reza Gardeshi And hossein Shah – Bon Bast

دانلود آهنگ جدید مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست

 

دانلود آهنگ جدید مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست

تکست مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست

_

(رضاگردشی)
هواست هست…آره دیدم که اونروز گریه میکردی
روبه روت بن بست نه میتونی بری نه میشه برگردی
حواست نیست داری تقاص اون روزاتو پس میدی
چشاتم خیس تو که یه روز به گریه هام میخندیدی
دیدمت اون روز پیش اونی که بهم میگفت داداش
دیدمت اون روز که عاشقونه خندیدی براش
قلب شکستم شده سوژه لبخند لباش
بی غیرت امروز …بی غیرت امروز میگیره دستتو به جای من
تنها رفیقم شده دلیل گریه های من
کجای قلبم اینا بزارم ای خدای من
(مهراب)
حلالته داداش خوب دور زدیا
خوب بر زدیا…هی دور زدی باهاش
من گفتم نمیتونه گفتم نمیمونی باهاش
اسمم این روزا به نام عاشق بدجور پیچیده
کی رسیده آخر کی تهشا دیده
خیلی سخته عاشق یکی باشی تو یه عمر
بگیرتش ازت اونکه از راه رسیده
یجوری اومد از اول انگار عاشق بود
یادمه روزای اول میگفتی داداشت بود
تو عمه ی بچتی… بابا شده داییش…
نقره کوب منو هنوز تو گردنت داریش
تو آرزو داشتی واسه من آرزو بسازی پشت ماشین عروست نوشتم دوباره خون بازی
برو عقب دختر عشق تو پاسوزه آتیش من داغه دنیات میسوزه
(حسین شاه)
عروس شدی رفتی دنیامو خط زدی
این همه مردونگی کردم تو به نامردی دست زدی
امشب باعث ترافیک این خیابونا منم
هرماشین عروسی ببینم با ماشین میزنم
ببین تنم تیکه پارس
تو کنج بیمارستان امشب عشقتو میره ها تموم میشه داستان
تو خانوم من بودی اما خانومی نکردی
تو آخرین وارث من تو این خاک سردی…
(رضاگردشی)
دیدمت اون روز پیش اونی که بهم میگفت داداش
دیدمت اون روز که عاشقونه خندیدی براش
قلب شکستم شده سوژه لبخند لباش
بی غیرت امروز …بی غیرت امروز میگیره دستاتو به جای من
تنها رفیقم شده دلیل گریه های من
کجای قلبم اینا بزارم ای خدای من…

_

باز نویسی : anonym

_

 

دانلود آهنگ با کیفیت 320 دانلود آهنگ با کیفیت 128







برچسب ها دانلود آهنگ جدید دانلود موزیک مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود متن اهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست mp3 مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود موزیک جدید دانلود بهترین آهنگها دانلود ترانه مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود آهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست متن آهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود آهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست ریمیکس Remix مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست اهنگ جدید متن موزیک مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود آهنگ زیبا دانلود آهنگ 97 کد آهنگ پیشواز ایرانسل مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود اهنگ ایرانی دانلود رایگان اهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست تکست آهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست کد آوای انتظار همراه اول مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست دانلود آهنگ مهراب و رضا گردشی و حسین شاه به نام بن بست کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب