loading...

موزیک خفن

,    ,    ,    دانلود آهنگ با من بمون تا همیشه,    همینجایی که هستی باش به تو وابستگی رو دوست دارم,    متن اهنگ بمون با من سی

حسین بازدید : 41 جمعه 16 آذر 1397



,   
,    ,    دانلود آهنگ با من بمون تا همیشه
,    همینجایی که هستی باش به تو وابستگی رو دوست دارم
,    متن اهنگ بمون با من سیامک عباسی
,    دانلود اهنگ همینجایی که هستی باش

,   


 

متن آهنگ افشین عباسی با من بمون

 

من عاشق اینم کنار تو آروم بگیرم نگی نرو

هر روز از عشق تو بمیره

حرفاتو میخوام یکی یکی آروم تو گوشم اینو بگی

میخوام به پای تو بشینم

میخوام بگی عاشقتم بگی تو قلب من بمون

بگی میخوام همیشگی بشه احساس بینمون

بذار تا به عشق تو بدم تموم زندگیمو تا

بفهمی حس من به تو واسم مهمه تا کجا

♫♫♫

نذار آدما بدونن یکی از این همه همه وجودمه همه وجودمه

صدام که میکنی برام فرق داری با همه نبودنت غمه نبودنت غمه

بذار این همه حس خوب بمونه همیشه بینمون

دنیا حسادت کرده به ما حالا که پر شده از عشقمون

میخوام بگی عاشقتم بگی تو قلب من بمون

بگی میخوام همیشگی بشه احساس بینمون

بذار تا به عشق تو بدم تموم زندگیمو تا

بفهمی حس من به تو واسم مهمه تا کجا

http://nicmusic.net

دانلود آهنگ - ( کیفیت عالی 320 )







برچسب ها دانلود آهنگ با من بمون تا همیشه همینجایی که هستی باش به تو وابستگی رو دوست دارم متن اهنگ بمون با من سیامک عباسی دانلود اهنگ همینجایی که هستی باش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب