دانلود آهنگ علیرضا روزگار حواست باشه

Download New Music Alireza Roozegar Havaset Bashe

آهنگ علیرضا روزگار بنام حواست باشه

دوست دارم وقتی کنارم هستی پیشه من عطرتو اصراف کنی
با همون دستای عطر آلودت یقه ی پیرهنمو صاف کنی

ترانه: علی عباسی + آهنگ: شهاب اکبری

دانلود آهنگ علیرضا روزگار حواست باشه

 

متن آهنگ حواست باشه از علیرضا روزگار
دوست دارم وقتی کنارم هستی پیشه من عطرتو اصراف کنی
با همون دستای عطر آلودت یقه ی پیرهنمو صاف کنی
این روزا طرز نگاهت خاصه انگار احساسه منو فهمیدی

In Rooza Tarze Negahet Khase Engar Ehsase Mano Fahmidi
عاشقه بویه خوشه بارونم عاشقه اینکه به من دل میدی
دوست دارم هر جا که با هم میریم پیرهنم رنگه لباست باشه

Doost Daram Harja Ke Baham Mirim Pirhanam Range Lebaset Bashe
دوست ندارم که ازم دور بشی دوست دارم خودت حواست باشه
ترانه آهنگ حواست باشه از علیرضا روزگار

وقتی از حرفای من میرنجی اهی با دلشوره هام میمیرم
پشت هم چک میکنم گوشیمو از همه سراغتو میگیرم
حسی که با نگاه تو میگیرم بدونه شک دارم واست میمیرم
تو لحظه هایی که کنارم نیستی من با همه حتی خودم درگیرم
حسی که با نگاه تو میگیرم بدونه شک دارم واست میمیرم

Hessi Ke Ba Negahe To Migiram Bedone Shak Daram Vasat Mimiram
تو لحظه هایی که کنارم نیستی من با همه حتی خودم درگیرم
حسه خوبیه که از من میخوای شیشه ی عینکمو پاک کنی
تویه این دنیا فقط تو میتونی بی کسی های منو خاک کنی
با تو آرامشه من تکمیله وقتی دور میشم ازت میخوابم
با همه تندمو سخت میگیرم آخه تو نبودنت بی تابم
دوست دارم هر جا که با هم میریم پیرهنم رنگه لباست باشه

Doost Daram Harja Ke Baham Mirim Pirhanam Range Lebaset Bashe
دوست ندارم که ازم دور بشی دوست دارم خودت حواست باشه