loading...

موزیک خفن

,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی تو روز روزگار من,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی,    دانلود آهنگ mp3 سلام ای ناله بارون فریدون آسرایی

حسین بازدید : 141 چهارشنبه 18 دی 1398


,    دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی تو روز روزگار من
,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی
,    دانلود آهنگ mp3 سلام ای ناله بارون فریدون آسرایی با کیفیت 320
,    اهنگ mp3 سلام فریدون اسرایی متن
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی دریا
,    دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن جدید
,    دانلود آهنگ mp3 خداحافظ فریدون آسرایی
,    اهنگ mp3 فریدون اسرایی سلام ای ناله بارون اپارات
,    دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی و محمد علیزاده سلام 320
,    دانلود آهنگ
,   

بگو سرگرم چی بودی؛ که اینقدر!!! ســاکت و سَردی؟!؟!…♯♫♪

خودت؛ آرامشم بودی… خودت؛ دلواپـسم کردی…♯♫♪

تهِ قلبت، هنوز باید یه احساسی به من باشه…♯♫♪

چقدر!!! باید بمـونم… تا یکی مثل تو پیدا شه؟!؟!…♯♫♪

( تووو روز و روزگارِ من… بی تو؛ روزایِ شــادی نیست…♯♫♪

تو دنیایِ منی!… امّا به دنیا اعتمادی نیسـت!…♯♫♪ ) ۲ بار خوانده می شود

سـلام! ای ناله یِ بارون… سلام! ای چشمایِ گریون…♯♫♪

سلام! روزایِ تلخ من!!! هنوز دوســش دارم…♯♫♪

 

سلام! ای بغضِ تووو سینه… سـلام! ای آه آیینه…♯♫♪

سلام! شــب هایِ دلِ کندن… هنوزم دوسش دارم…♯♫♪

نمیدونی؛ تووو این روزااا چقدر حـالم پریشونه!!!…♯♫♪

دلم؛ با رفتنت تنگُ… دلم؛ با بودنـت خونه…♯♫♪

خرابه حالِ من، بی تو… نمیتونم که بهتر شم…♯♫♪

تووو دستایِ تو گُل کردم… بذار!!! با گریه پرپر شـم…♯♫♪

یه بی نشــونم؛ تو این خزون… یه بی نشـونم؛ تو این خزون…♯♫♪

منو، از خـودت بدوون!!!…♯♫♪

یه بی نشـونم؛ تو این خزون… یه بی قــرارم؛ یه نیمه جون…♯♫♪

منو از خـودت بدوون!!!…♯♫♪

—–|●♯♩♪♫♬♬♫♪♩♯●|—–

فریدون آسرایی سلام

http://musictarin.com/download-single-track/2504.php

دانلود آهنگ با کیفیت عالی (320)







برچسب ها دانلود اهنگ mp3 فریدون اسرایی تو روز روزگار من دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن قدیمی دانلود آهنگ mp3 سلام ای ناله بارون فریدون آسرایی با کیفیت 320 اهنگ mp3 سلام فریدون اسرایی متن دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی دریا دانلود آهنگ mp3 سلام فریدون آسرایی ورژن جدید دانلود آهنگ mp3 خداحافظ فریدون آسرایی اهنگ mp3 فریدون اسرایی سلام ای ناله بارون اپارات دانلود آهنگ mp3 فریدون اسرایی و محمد علیزاده سلام 320 دانلود آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب