loading...

موزیک خفن

    دانلود آهنگ داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم تو تبر من ریشه ی تر من شکسته بالمو پر هی نزن تیشه به ریشم من صدای صدای زخم تارم     دانلود آهنگ داری میری به سلامت عشقت

حسین بازدید : 143 یکشنبه 11 فروردین 1398

 

 

دانلود آهنگ داری میری به سلامت
عشقتو باور ندارم
تو تبر من ریشه ی تر
من شکسته بالمو پر
هی نزن تیشه به ریشم
من صدای صدای زخم تارم

 

 

 دانلود آهنگ داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم

*درخواستی کاربران*سایت موزیک درخواستی * این آهنگ در ارشیو ما موجوده

برای دریافت آهنگ در تلگرام یا واتس آپ درخواست دهید 09306108990

این آهنگ از طریق کاربران سایت مادرخواست شده

اگر دنبال آهنگی هستین که توی اینترنت نیست متن شو برامون ارسال کنید تا با هم کمک کنیم زود تر پیدا بشه

پی ام فقط در تلگرام 09306108990







برچسب ها دانلود آهنگ بیکلام داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم کد آهنگ پیشواز همراه اول داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم Download Music دانلود آهنگ جدید داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم دانلود آهنگ داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم با کیفیت 320 متن آهنگ داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم کد آهنگ پیشواز ایرانسل داری میری به سلامت عشقتو باور ندارم دانلود آهنگ متن آهنگ دانلود آهنگ جدید ایرانی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب