loading...

موزیک خفن

,    ,    دانلود اهنگ بهنام صفوی کاش تورو ندیده بودم,    آهنگ کاش تورو ندیده بودم,    کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم,  &

حسین بازدید : 95 جمعه 27 اردیبهشت 1398


,   
,    دانلود اهنگ بهنام صفوی کاش تورو ندیده بودم
,    آهنگ کاش تورو ندیده بودم
,    کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم
,    دانلود آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی 320
,    متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی
,    دانلود آهنگ بهنام صفوی تمنا
,    دانلود آهنگ عشق بهنام صفوی
,    دانلود کلیپ تمنا بهنام صفوی
,    دانلود آلبوم عشق من باش بهنام صفوی با کیفیت 320

 

 

http://www.myfaza2music.net

 

بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
یه روز هدیه داد ، عطش چشمات
به من خسته ، تب دستاتو
تا تو رو دیدم ، دل به تو دادم
غم بی کسی ، رفت از یادم
تو بگو چرا ، رفتی از پیشم
اگه بد کردم ، خوب تو می شم
جای عاشقی ، جای دل بستن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
با یه اشتباه ، دلمو نشکن
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
بی تو امشب ، دارم آتیش می گیرم
تو نباشی ، تک و تنها می میرم
دل تنگم ، دیگه طاقت نداره
با خیالت ، دوباره جون می گیرم
تو نخواستی که به یادم بمونی
تو سکوت شب سردم بخونی
تو می خواستی پا بذاری روی قلبم
که شکستی ، دلمو ، خوب می دونی
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم
کاش تو رو باز ندیده بودم ، دل از عشقت بریده بودم
هنوزم به پات نشستم ، یاد تو هستم

دانلود آهنگ با کیفیت

 







برچسب ها دانلود اهنگ بهنام صفوی کاش تورو ندیده بودم آهنگ کاش تورو ندیده بودم کاش تورو ندیده بودم دل ازعشقت بریده بودم دانلود آهنگ بی تو امشب از بهنام صفوی 320 متن آهنگ بی تو امشب بهنام صفوی دانلود آهنگ بهنام صفوی تمنا دانلود آهنگ عشق بهنام صفوی دانلود کلیپ تمنا بهنام صفوی دانلود آلبوم عشق من باش بهنام صفوی با کیفیت 320
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب