loading...

موزیک خفن

متن آهنگ کولی از مهرزاد امیرخانی کولی ام کنج خیابونم عاشقی بی سر و سامونمخوب و بد اینم که هستمکو تا تو کوتاه بیای عشقم کو تا تو منو بخوای عشقمقاب عکس بودم شکستم خوب و بد اینم که هستممیبری دل دیوونمو

حسین بازدید : 80 چهارشنبه 12 تیر 1398
متن آهنگ کولی از مهرزاد امیرخانی

کولی ام کنج خیابونم عاشقی بی سر و سامونم
خوب و بد اینم که هستم
کو تا تو کوتاه بیای عشقم کو تا تو منو بخوای عشقم
قاب عکس بودم شکستم خوب و بد اینم که هستم

میبری دل دیوونمو هی میزنی آتیش به جونمو
دوست دارم ببینیم همو میبری دل دیوونمو
هی میزنی آتیش به جونمو دوست دارم ببینیم همو


تکست آهنگ کولی از مهرزاد امیرخانی



حیفِ که رابطمون یه چیزیش بشه حتی همون
دیدنهای یواشکی و دوست دارم
حیفِ به هرچی قسم میخورم نمیفهمی اصلا
همه دنیا بخوان تو بری نمیذارم

میبری دل دیوونمو هی میزنی آتیش به جونمو
دوست دارم ببینیم همو میبری دل دیوونمو
هی میزنی آتیش به جونمو دوست دارم ببینیم همو
منبع بالموزیک







برچسب ها دانلود موزیک دانلود آهنگ دانلود آهنگهای ایرانی دانلود آهنگ شاد دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام کولی دانلود موزیک مهرزاد امیرخانی به نام کولی دانلود ریمیکس مهرزاد امیرخانی به نام کولی دانلود آهنگ های نایاب دانلود بهترین اهنگ دانلود آهنگ کمیاب دانلود آهنگ جدید Download New Music دانلود آهنگ جدید مهرزاد امیرخانی به نام کولی دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ مهرزاد امیرخانی به نام کولی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب