loading...

موزیک خفن

,    دانلود آهنگ تقدیرم اینه که,    نگو گذشتی از من نگو از من گذشتی,    بنویس بنویس واسه من بنویس مهراب,    دانلود اهنگ بنویس از پیمان, 

حسین بازدید : 53 پنجشنبه 13 تیر 1398



,    دانلود آهنگ تقدیرم اینه که
,    نگو گذشتی از من نگو از من گذشتی
,    بنویس بنویس واسه من بنویس مهراب
,    دانلود اهنگ بنویس از پیمان
,    اهنگ نگو گذشته ازما
,    دانلود آهنگ نگو گذشته ازما
,    اهنگ های شاهین حشمت زاده
,    دانلود اهنگ بغض شاهین حشمت زاده
,    دانلود اهنگ بنویس بنویس هرچی دلت خواست بنویس

,   

متن آهنگ

نگو گذشته از ما نگو ازم گذشتی

نگو دلت گرفته از اینکه پام نشستـی

تقدیرم اینه که پیش مــن نمــونی

نگو باز میتونی تو بی من بمونی

آهنگ بنویس از شاهین حشمت زاده

تقدیرم اینه که بمونم تو قفس

همیشه بمونی یه تنها یه بی کس

بنویس واسه من دلت از چی شکست

واسه چی تو چشام رنگ غصه نشست

بنویس بنویس واسه من بنویس

که دلت تنگ شده طاقت گریه نیست

دانلود آهنگ با کیفیت

http://nakaman1.ir/







برچسب ها دانلود آهنگ تقدیرم اینه که نگو گذشتی از من نگو از من گذشتی بنویس بنویس واسه من بنویس مهراب دانلود اهنگ بنویس از پیمان اهنگ نگو گذشته ازما دانلود آهنگ نگو گذشته ازما اهنگ های شاهین حشمت زاده دانلود اهنگ بغض شاهین حشمت زاده دانلود اهنگ بنویس بنویس هرچی دلت خواست بنویس
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب