loading...

موزیک خفن

,    متن آهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفیق,    مرتضی جعفرزاده فلک, &

حسین بازدید : 43 چهارشنبه 15 آبان 1398

,    متن آهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفیق
,    مرتضی جعفرزاده فلک
,    اهنگ فلک چه کردی با داداشی من
,    اهنگ فلک چه کردی با داداشی من از محسن لرستانی
,    اهنگ حسین عاشقی فلک چه کردی با داداشی من
,    دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده فلک
,    دانلود آهنگ فلک چه کردی با داداشی من حسین عاشقی
,   

دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزم عذابه

دوباره شب شد و حالم خرابه بدون تو شب و روزم عذابه

بهار دل من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه

بهار دلِ من بی تو خزونه فلک نگیر رفیق من جوونه

فلک چه کردی با داداشی من خراب کردی چرا نقاشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من گرفتی جونمو دلخوشی من

یه روز تو آسمون عقابی داشتیم همیشه منو اون یه خوابی داشتیم

یروز تو اسمون عقابی داشتیم همیشه منو اون یه خوابی داشتیم

چه کج بد آری گلچین روزگار حالا من موندو با این دل زار

فلک چه کردی با داداشی من خراب کردی چرا نقاشی من

گرفتی جونمو دلخوشی من گرفتی جونمو دلخوشی من

رفیق من چرا شدی از من جدا منو تنها نذار با این دردو غمار

چه بد تو دلم گرفته به خدا شکایت داره دل فقط از تو خدا

بزن سلامتی هرچی مرده بریز ساقی دل من پره درده

دنیا تموم شه از هرچی نامرده… دنیا تموم شه از هرچی نامرده

https://www.tarafdari.com/node/1261321

 

دانلود







برچسب ها متن آهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده داداشی دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده رفیق مرتضی جعفرزاده فلک اهنگ فلک چه کردی با داداشی من اهنگ فلک چه کردی با داداشی من از محسن لرستانی اهنگ حسین عاشقی فلک چه کردی با داداشی من دانلود اهنگ مرتضی جعفرزاده فلک دانلود آهنگ فلک چه کردی با داداشی من حسین عاشقی
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب