loading...

موزیک خفن

Lyrics Music Ebrahim Mosayebi Bargard Be Man ترانه و شعر آهنگ برگرد به من ابراهیم مسیبی بی تو اسیرم من دلم تنگه ببین که بعد تو دارم میمیرم آروم نمیشم اگه میشه بازم بیا آروم بگیرم از تو نموند

حسین بازدید : 21 دوشنبه 15 اردیبهشت 1399


Lyrics Music Ebrahim Mosayebi Bargard Be Man

متن آهنگ برگرد به من ابراهیم مسیبی

ترانه و شعر آهنگ برگرد به من ابراهیم مسیبی

بی تو اسیرم من دلم تنگه ببین که بعد تو دارم میمیرم
آروم نمیشم اگه میشه بازم بیا آروم بگیرم

از تو نمونده چیزی به جز یه خاطره که واسه ی این دل عذابه
چی میشه یک روز برگردی و بهم بگی همش یه خوابه

دنیای من برگرد به من آخه دلم تنگه برات بازم بخند
آروم بشم با خنده هات و پس نزن احساسم و میترسم از یادت برم

دنیای من برگرد به من آخه دلم تنگه برات بازم بخند
آروم بشم با خنده هات و پس نزن احساسم و میترسم از یادت برم


تکست آهنگ برگرد به من ابراهیم مسیبی

بذار دستاتو بازم بگیرم توی دستم
آخه از این همه تنهاییا من دیگه خستم

ببین که بی قرارم بیا بازم کنارم
آخه من به جز رویای تو چیزی ندارم

دنیای من برگرد به من آخه دلم تنگه برات بازم بخند
آروم بشم با خنده هات و پس نزن احساسم و میترسم از یادت برم

دنیای من برگرد به من آخه دلم تنگه برات بازم بخند
آروم بشم با خنده هات و پس نزن احساسم و میترسم از یادت برم







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب