loading...

موزیک خفن

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از سروش موسوی بنام دیوونگی دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ متن آهنگ دیوونگی از سروش موسوی Download Song By Soroush Mousavi - 

حسین بازدید : 37 پنجشنبه 01 خرداد 1399

دانلود آهنگ سروش موسوی بنام دیوونگی

دانلود آهنگ جدید و شنیدنی از سروش موسوی بنام دیوونگی

دانلود با دو کیفیت 320 و 128 + پخش آنلاین آهنگ

متن آهنگ دیوونگی از سروش موسوی

Download Song By Soroush Mousavi - Divoonegi 

***

کاری داشتی اومدی یا واسه آشتی اومدی

چه با احساسی ولی حسمو کُشتی اومدی

چند دفعه ساده بشم تابی وفایی کنی

دیگه قلبی ندارم که دو هوایی کنی


من یه زمانی دیوونگی کردم

من تو چه حالی دیوونگی کردم

اما دیگه بسه این آخرین باره

برو نمیخوام که هوا برت داره

تکست آهنگ دیوونگی از سروش موسوی

برو خواهش میکنم یکمی بیتابی کنم

آسمونِ این دلمو رنگشو آبی کنم

آخه آدم مگه راحت عشقشو ول میکنه

تجربه ها من دیونه رو عاقل میکنه

من یه زمانی دیوونگی کردم

من تو چه حالی دیوونگی کردم

اما دیگه بسه این آخرین باره 

برو نمیخوام که هوا برت داره

***

دانلود با کیفیت 320

حجم :7.44MB

دانلود با کیفیت 128

حجم :3.10MB  

***







اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    مطالب جذاب