loading...

موزیک خفن

,    ,    متن اهنگ بهزاد صفایی دشمن اگه هزار هزار,    کلیپ دشمن اگه هزار هزار,    اهنگ جواد عباسی مه دلبر راه دوره,    متن اه

حسین بازدید : 71 شنبه 03 خرداد 1399


,   
,    متن اهنگ بهزاد صفایی دشمن اگه هزار هزار
,    کلیپ دشمن اگه هزار هزار
,    اهنگ جواد عباسی مه دلبر راه دوره
,    متن اهنگ فرمانده قلب من حسین خسروی
,    متن آهنگ معین خودم میام میبرمت
,    اهنگ مازندرانی اگه با صد سوار بی
,    متن اهنگ هر جا بخوری زمین دشمن همیشه کمین
,    اهنگ مازندرانی هرجا بخردی زمین
,    ریمیکس خودم میام میبرمت
,    اهنگ مازندرانی تفنگ
,    آهنگ مازندرانی
,    آهنگ مازندرانی لاتی
,    متن معین دشمن هزار
,    متن آهنگ
,   

دشمن اگه هزار هزار●♪♫
تفنگ داره؛ قطار قطار●♪♫
حلقه می دوره بزنه؛ صد تا یاسی… صد تا سوار…●♪♫
هزار تا مردِ جنگی؛ صف کشمه یارمه●♪♫
همه با دستِ خالی؛ نیله جلو دار مه●♪♫

ملودی : مهدی حسن زاده
همه با دستِ خالی؛ نیله جلو دار مه●♪♫
بابلی شر جنگ و هوار●♪♫
دشمن بی موُ؛ سرِ قرار●♪♫
مه ار دور جم بوله●♪♫
به مو میدن؛ بال چی برار… به مو میدن؛ بال چی برار…●♪♫


بلبل کم دره مه؛ عشق و دل و جان مه●♪♫
ار توپ و تانک بیارن؛ نیله جلو دار مه! ار توپ و تانک بیارن؛ نیله جلو دار مه!●♪♫
صدتا صدتا هزار هزار؛ وفاداری می جانِ یار●♪♫

شعر : مهدی بازیاری
به خاک و به خون کشمه؛ هر کی بد هارشه می یار ●♪♫
هر کی بد هارشه می یار●♪♫
فرمانده ی قلبِ مه سربازمه●♪♫
ترسی ندارمه دلبر●♪♫
جگر دارمه●♪♫







برچسب ها متن اهنگ بهزاد صفایی دشمن اگه هزار هزار کلیپ دشمن اگه هزار هزار اهنگ جواد عباسی مه دلبر راه دوره متن اهنگ فرمانده قلب من حسین خسروی متن آهنگ معین خودم میام میبرمت اهنگ مازندرانی اگه با صد سوار بی متن اهنگ هر جا بخوری زمین دشمن همیشه کمین اهنگ مازندرانی هرجا بخردی زمین ریمیکس خودم میام میبرمت اهنگ مازندرانی تفنگ آهنگ مازندرانی آهنگ مازندرانی لاتی متن معین دشمن هزار متن آهنگ
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    مطالب جذاب